Burlacii ca target

Marketerii se ocupa de celibatari, insa cu discretie, fara a avea aerul ca o fac.
Ultimele studii in legatura cu stilul de viata si obiceiurile de consum ale celibatarilor i-au cam pus pe jar pe marketeri, intrucat arata cifre-record in privinta numarului acestora, dar si a cheltuielilor pe care le fac pentru a-si creste calitatea vietii. Rezultatele cercetarilor au aprins controversele: trebuie acestia abordati la fel sau diferit fata de cei care traiesc in cuplu?

Un raport recent Datamonitor arata ca peste 35% din europeni traiesc singuri. Alt studiu dat publicitatii luna trecuta de U.S. Census Bureau's American Community Survey arata ca nici mai mult, nici mai putin decat 50,3% din gospodariile americane sunt intretinute de persoane necasatorite. Si, dupa cum arata toate studiile demografice, numarul acestora este intr-o crestere constanta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related