Drumul lung de la Gradinita la Cannes

Tempo Advertising sustine plecarea la Cannes a celor 15 absolventi ai Gradinitei (proiect organizat de Biroul Cannes in Romania).

La conferinta organizata de Tempo Advertising, ieri, 12 iunie, Teodora Migdalovici - ambasadoarea festivalului de la Cannes in Romania, a spus ca scopul competitiei de anul acesta a fost atins. "Cel mai important obiectiv a fost bifat. Romania este reprezentata in toate categoriile pentru tinerii creativi, mai ales ca locurile eligibile pentru tineri sunt in functie de cate entry-uri are tara respectiva, iar Romania are doar 43 de inscrieri anul acesta".

"Asa cum in timpul Gradinitei obiectivele mele s-au plasat din ce in ce mai sus, sper ca experienta Cannes sa ma loveasca, sa pot folosi totul in mod creativ anii urmatori", spune una dintre absolventele Gradinitei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related