Blogul 15forCannes va relata zilnic despre cel mai important event publicitar al anului

Agentia Tempo a lansat blogul 15forCannes, unde cei 15 tineri absolventi ai proiectului Gradinita care vor pleca la festivalul de la Cannes, vor impartasi zilnic, timp de o saptamana, lucrurile vazute si auzite pe perioada festivalului.

Laura, Maria, Ovidiu, Dragos, sunt printre primii care au postat pe blog, de la filmulete cu castigatori Cannes la poze cu ei si impresii pre-festival.
"Nu vreau ideile lor, vreau sa vad cat de natural si patimas traiesc ei experienta advertsing-ului. Asta numesc eu mari asteptari made in Cannes", spune Anca-Elena.

Ovidiu s-a tuns si a tinut sa arate pozele la toata lumea, pentru ca stie ca la Cannes e locul toaletelor si tunsorilor trasnite: "Faptul ca m-am dus la un hair stylist profesionist a fost o experienta noua pentru mine, dar si pentru ceilalti, cred, am fost entuziasmat si am vazut un pic cum e in high-life. O sa facem tot posibilul sa aratam bine si sa atragem cateva priviri asupra noastra",
Dragos spune ca cei 15 sunt revolutionarii silentiosi, "ambasadorii unei altfel de generatii, si inca ce generatie".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related