GMP, din nou shortlistata la Cannes

Agentia GMP se afla din nou pe lista finalistilor la Festivalul de la Cannes, spotul "Pig" realizat pentru Boom TV fiind shortlistat la categoria Film Lion. Potrivit informatiilor primite de la agentie, aceasta lucrare a participat la numeroase competitii din industrie, obtinand Argint la Golden Hammer, Bronz la Epica, doua premii la Ad'Or ("Cel mai bun spot TV" si "Cel mai bun spot TV din categoria mass media") si aflandu-se pe Short list la Golden Drum.

Echipa care a lucrat la acest spot a fost formata din Emilian Arsenoaiei, Oliver Kapusta (Creative Directors), Theodor Sandu (Art Director), Corina Bacanu (Copywriter), Mirela Angelescu (Client Service Director) si Teodor Cucu (Account Manager).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related