Ce crede lumea buna despre publicitate

De mai bine de jumatate de secol, publicitari si oameni de presa vin la Cannes sa afle cum se misca lucrurile in advertising, sa invete despre trend-uri, sa se adapteze la ele si sa transmita prin parti locale care e valul. Articolul de fata e o varianta comprimata a parerilor trend-setterilor din publicitatea mondiala, dupa cea de-a 54-a aparitite a leilor publicitari de la Cannes.

Creativii sunt in cautare de idei geniale si executii perfecte. Cel putin asta a fost mesajul pe care l-am auzit la majoritatea conferintelor de presa, workshop-urilor si seminariilor de la editia de anul asta de la Cannes. Indiferent de scopul campaniilor produse de agentii, rolul lor principal este sa impinga industria inainte, sa aiba o viziune indreptata spre viitor, sa reuseasca sa surprinda in continuare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Branded


Related