Lowe si Cif Inox transforma bucataria in bijuterie

Lowe a lansat pentru brandul Cif campania promotionala "Castiga o bijuterie de bucatarie", campanie care va avea ca principale canale de comunicare revistele glossy pentru femei, revistele de amenajari si decoratiuni, radio-ul, internet-ul, site-ul dedicat (www.inoxstil.ro) si actiunile de branding in marile hipermarketuri din Bucuresti, se arata intr-un comunicat de presa al agentiei.

Campania a pornit de la ideea ca orice obiect de inox curatat cu Cif Inox capata o stralucire ca de oglinda si devine, astfel, o bijuterie, key visual-ul campaniei ilustrand modele de electrocasnice de inox in cutii de bijuterii, cu dimensiuni pe masura.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related