Autodesk atentioneaza ca pirateria nu este o figura de stil

Autodesk, lider in software de proiectare, lanseaza la inceputul lunii iulie o campanie romaneasca, menita sa atraga atentia asupra pirateriei software si riscurilor acesteia. Campania intitulata "Pirateria nu-i o figura de stil" a avut in vedere situatia neplacuta in care se afla adesea utilizatorii legali de software de proiectare, care participa la licitatii alaturi de utilizatori ilegali de software, si indeamna la respectarea legii drepturilor de autor.

Mixul de comunicare al campaniei cuprinde: o campanie de publicitate, direct marketing, o campanie de telemarketing si actiuni de relatii publice. Campania de publicitate se va derula in presa si indoor, dar va cuprinde si elemente de comunicare virala pe internet. Campania combate fenomenul prin intermediul unor expresii intrate deja in folclor, precum "Cu mata-n sac", "Cu rata-n gura" si "Cu musca pe caciula".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related