GMP isi propune sa fie cea mai buna agentie independenta din Romania

La implinirea a sapte de existenta a agentiei GMP, directorul general, Felix Tataru, a facut publice cateva din obiectivele agentiei, printre acestea numarandu-se si atingerea pozitiei de cea mai buna agentie independenta din Romania.

Felix Tataru a avut astazi, 4 iulie, o intalnire cu presa, unde a sustinut o prezentare de aproximativ o ora, in care a expus etapele importante din viata agentiei, dar si obiectivele pe care si le propune agentia.
Nu au lipsit aspectele mai controversate din viata agentiei, cum ar fi implicarea in proiectul Gabriel Resources, relatia cu Basescu, campaniile pentru Bucovina, relatia cu Omar Hayssam etc. Directoul GMP a facut publice si cifrele de afaceri din ultimii 7 ani, precum si profitul pe fiecare an in parte, din care reiesea ca anul 2003 a fost cel mai nefast, fiind anul in care agentia a fost la un pas de faliment, dupa cum a declarat Tataru. Capitalul social al firmei este de 1 milion RON, "probabil cel mai mare capital social al unei agentii romanesti", a precizat Tataru. De mentionat ca profitul net pe 2006 a fost de 1 137 839 euro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Campanii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related