IAA se lanseaza si in publicistica

"Efectele publicitatii", cartea lansata astazi, 10 iulie, de noua editura IAA Publishing House, este primul proiect editorial al celor de la IAA. Scopul este unul educational, spune Felix Tataru, Managing Director GMP si director IAA.

"Noi avem o teorie, avem nevoie sa invatam repede lucruri, pentru ca nu avem resurse specializate. Aceasta carte are ca scop sa educe juniorii despre ce inseamna adversiting-ul, dar si oamenii din administratia publica si locala", spune Tataru.

Pe numele sau original "Cum sa faci publicitate", cartea este mai mult decat traducerea versiunii originale a austriacei Brigitte Weiss, pentru ca ea contine si studii de caz din realitatea publicitara romaneasca. Pe langa cele 11 capitole teoretice, studiile de caz fac ca aplicabilitatea informatiilor teoretice sa fie evidenta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related