iLeo si Starcom au realizat prima campanie de comunicare integrata pentru Pampers Active Baby

Brandul Pampers Active Baby a avut parte de o campanie de comunicare integrata realizata de iLeo si Starcom, campanie care s-a desfasurat pe parcursul a doua luni, avand ca suport principal internetul si serviciul de mesagerie scurta (SMS), informeaza un comunicat Leo Burnett.

Agentia de media Starcom a propus pentru campania Procter & Gamble, numita "Uite cat de bine ma misc", mai multe medii de transmitere a mesajului, internetul avand cel mai mare impact asupra publicului tinta, iar iLeo, compania de marketing interactiv din cadrul grupului Leo Burnett, s-a ocupat de strategia si creatia promovarii brandului Pampers Active Baby.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related