Electrolux castiga inca o data IPRA Golden World Award

Reality Show-ul “Bucataria ca o Scena” a fost desemnat cel mai bun proiect e-PR

Pentru al doilea an consecutiv, echipa europeana de PR a liderului mondial in electrocasnice Electrolux a primit din partea International Public Relations Association (IPRA) premiul Golden World Award, considerat Oscarul in domeniul PR-ului. Juriul a premiat “Bucataria ca o Scena”, primul reality show on-line, pentru cel mai bun proiect e-PR.

Pe 6 iulie, juriul IPRA a ales 21 categorii de castigatori din 107 finalisti, ce au fost selectati dintr-un numar record de inscrieri, 405. Pentru Electrolux, a fost al doilea an consecutiv in care a castigat, anul trecut proiectul ce a atras atentia fiind Electrolux Baby Brochure, pentru cel mai bun material printat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related