Next Advertising si Cap ii invita pe adevaratii domni la lectura

Agentiile Next Advertising si Cap continua campania Zaraza "pentru adevaratii domni", inceputa la sfarsitul anului trecut, sustinand pozitionarea elitista a brandului prin doua pachete promotionale care includ romanele "Procesul" de Franz Kafka si "3 intr-o barca" de Jerome K. Jerome. Potrivit unui comunicat de presa, primul pachet Zaraza+carte a fost lansat in luna aprilie si a oferit cartea "Marele Gatsby" de Scott F. Fitzgerald.

"Zaraza este primul brand care a avut curajul sa supere o anumita categorie de populatie aratand cu degetul spre impostura, nesimtire si kitch, declarand public ca nu vrea sa aiba legatura cu falsii domni ai Romaniei. Daca spui "respect" trebuie sa arati respect. Asa ca ne-am gandit sa oferim ceva care sa ne demonstreze respectul pentru oamenii castigati de comunicarea care dadea cu pietre in incultura si impostura", a declarat Raluca Feher copywriter Cap.
Selectia titlurilor s-a facut dupa doua criterii: sa fie o carte buna si sa fie usor de citit. "Nu am mers pe fitze intelectualiste, ci pe literatura universala citibila", spune Feher.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related