IQads lanseaza Grand Spoof

Incepand cu 31 iulie, IQads ii invita pe toti pasionatii si criticii de publicitate sa participe la Grand Spoof, un concurs care premiaza cu 500 de euro cel mai reusit spot TV in care se ridiculizeaza o reclama sau o campanie romaneasca sau internationala renumita. Spotul TV trebuie sa aiba maxim 2 minute si poate fi urcat pe blogul ADfel intr-o sectiune speciala sau adus direct la sediul IQads.

Primele zece lucrari care vor convinge juriul format din Alexandru Dumitrescu - Associate Creative Director McCann Erickson, Alina Gavrila-Bortun - Creative Director si Managing Partner Gavrila&Asociatii, Bogdan Naumovici - Chief Creative Officer Leo Burnett Group, Costin Popescu - Creative Director CAP, Costin Radu - Managing Director IQads si Liviu David - Creative Director Next Advertising vor fi difuzate in cadrul festivalului de publicitate neconventionala ADfel (24-30 septembrie pe terasa La Motoare). De asemenea, cele mai bune 10 lucrari vor fi trimise, impreuna cu datele participantilor, catre departamentele de creatie ale agentiilor de publicitate din Romania.

Data limita de inscriere este 22 august 2007, urmand ca intre 23 - 31 august sa aiba loc jurizarea.

Pentru a clarifica statutul unui spoof si pentru a oferi cateva exemple participantilor, IQads pune la dispozitie o selectie de reclame pe blogul ADfel si o colectie de printuri pe IQads.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related