Marca de blugi Levi's a lansat o strategie de marketing pentru homosexuali

Marca de blugi Levi's a lansat o strategie de marketing pentru homosexuali care contine si un spot difuzat de postul TV Logo adresat homosexualilor, informeaza luni Adage.com.

Spotul reprezinta adaptarea unei reclame care infatiseaza atractia dintre un barbat, care poarta blugi Levi's, si o femeie. In varianta ce ruleaza deja pe postul Logo, locul femeii este luat tot de un barbat.
"Levi's a fost intotdeauna o companie inovatoare. Cred ca a te adresa consumatorilor homosexuali este o miscare de marketing inteleapta. Avem cercetari care arata ca audienta nostra are o mai mare afinitate pentru brandurile care se promoveaza pe postul nostru, intrucat Logo a luat o decizie constienta de a se adresa acestei categorii", a declarat presedintele postului Logo, Brian Graden.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related