Editia speciala de napolitane cu crema de lamaie si menta, creata in premiera de ALKA

Campania de promovare a noilor arome are un buget total de 250.000 de euro si se desfasoara pe parcursul lunilor august si septembrie, atat in mediul on-line cat si off-line, continand un micro-site dedicat (www.alkasummerfriendly.ro) si executii speciale pentru presa scrisa, outdoor si punctele de vanzare. Pe perioada campaniei, vor fi integrate si activitati de tip BTL, sortimentele de napolitane estivale fiind deja promovate pe litoral, in statiunile Costinesti si Mamaia.
Aceasta editie limitata se afla pentru al doilea an in magazine, combinatia de lamaie si mentol racoritor fiind in continuare unica atat pentru piata internationala cat si pentru cea romaneasca. ALKA pastreaza astfel traditia de a veni in intampinarea dorintelor consumatorilor sai, napolitanele proaspete si revigorante constituind un snack special pentru perioada verii. „Succesul de anul trecut ne-a incurajat sa revalorificam proprietatile celor doua ingrediente - menta si lamaia - si sa relansam un produs care emana prospetime, racoreste si energizeaza”, a declarat Amir Krenzia, Director General ALKA Co.
Studiile arata ca in anotimpul cald pofta de mancare se diminueaza, iar nevoia de dulce se transforma intr-o nevoie de alimente racoritoare, usor dulci, care sa contina un aport de energie. De aceea ALKA Co. a inventat aceasta reteta „lejera”, de vara.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related