Cu The Marketer, Romania renunta la second hand

Incepand din aceasta saptamana, The Marketer si-a extins reteaua de colaboratori pe toate continentele lumii, incepand o corespondenta activa cu lideri ai industriei comunicarii, atat de partea agentiilor cat si a clientilor, reusind sa stabileasca premisele unor colaborari valoroase. Odata cu aceasta, The Marketer aduce Romania pe harta publicatiilor de referinta in lume, pe nisa ei, depasind etapa traducerilor si adaptarilor din reviste internationale, atat de practicata pe piata locala. Primul editorial din seria exclusivitatilor The Marketer este semnat de Simon Bond, Regional Director - Proximity Asia si se refera la impactul pe care industria jocurilor il va avea asupra marketing-ului si publicitatii viitorului, in prezent brand-urile investind aproximativ 150 de milioane de dolari in aceasta industrie, dar estimarile pentru viitorul foarte apropiat fiind, potrivit lui Simon Bond, de aproape un miliard de dolari.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related