Tempo a realizat campania de rebranding pentru Actavis

Agentia Tempo Advertising a dezvoltat o ampla campanie de rebranding pentru compania farmaceutica Actavis, ca parte a efortului strategic de a crea notorietate noului brand lansat la sfarsitul lunii aprilie. Potrivit unui comunicat de presa, procesul de rebranding reprezinta o etapa esentiala in evolutia companiei, dupa preluarea Sindan de catre grupul Actavis, iar decizia de a intra inca de la inceput pe piata din Romania cu noul brand Actavis este una strategica, bazata pe un studiu de piata realizat la inceputul acestui an.

Vorbind despre motivele care au dus la schimbarea numelui companiei, Laurentiu Scheusan, director general Actavis in Romania, a declarat: “Studiul ne-a aratat ca este foarte important ca numele Actavis sa fie cunoscut inca de la intrarea sa pe piata farmaceutica romaneasca, atat la nivelul industriei, cat si in randul publicului larg. Sindan era un nume bine cunoscut in domeniul oncologic si pe piata de spitale. Pentru piata de retail insa, Sindan si Actavis nu erau marci foarte cunoscute.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related