IAA si CNA continua seria de dezbateri pe marginea publicitatii la produsele alimentare in baza Protocolului bilateral

Marti, 11 Septembrie 2007, la sediul CNA din Bulevardul Liberatii Nr 14, grupul de lucru format din reprezentanti ai IAA impreuna cu membrii CNA s-au reunit in sedinta comuna pentru a dezbate textele unor articole din Codul Audiovizual referitoare la publicitatea la alimente.

Devenite de acum o traditie, sedia de consultari si dezbateri comune intre reprezentantii industriei de comunicare reuniti in cadrul IAA si RAC pe de o parte si membrii Consiliului National al Audiovizualului de cealalta parte au fost reluate dupa vacanta de vara.

Astfel in sedinta CNA din data de 11 Septembrie au fost luate in discutie textele articolelor 109 si respectiv 138 din Codul Audiovizual, articole ce reglementeaza publicitatea la articolele de igiena personala si publicitatea la alimente. S-a avut in vedere faptul ca aceste articole urmau sa intre in vigoare si sa produca efecte incepand cu data de 15 Septembrie 2007.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related