Argint pentru GAV| Scholz&Friends Bucuresti la Golden Hammer

La nici o saptamana dupa premiul de la MIAF, campania "Piese de schimb originale Mercedes-Benz" realizata de GAV| Scholz&Friends Bucuresti a fost premiata din nou cu argint la Golden Hammer, festivalul international de publicitate ce se desfasoara anual in Letonia.

Derulata in perioada iunie-august in presa, outdoor, radio si pe Internet, campania a comunicat avantajele utilizarii pieselor de schimb originale Mercedes-Benz. Marius Rosu, director de creatie, spune ca " un premiu castigat cu un brand premium iti da un sentiment special, cu atat mai mult cu cat, dupa stiinta mea, sunt primele premii la un festival international de creatie obtinute de o agentie din Romania pentru una din cele mai puternice marci mondiale - Mercedes-Benz".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related