AdBreak despre radio

Luni, 8 octombire, incepand cu ora 20:00, in Music Club (str. Baratiei 31), va avea loc a 27-a editie AdBreak, un eveniment IQads, prezentat de Orange. Tema acestei editii este publicitatea pentru posturile de radio si importanta ei in diverse perioade ale anului: de la campaniile de imagine, cele de lansare a unor noi programe si pana la perioadele in care se fac studii de audienta.

Kiss FM si Dacia Logan doar ce au incheiat o campanie in care le-au folosit pe cele cinci VIP-uri. Campania s-a folosit de mijlocele traditionale de comunicare, insa a fost dezvoltata in special in mediul online. De la Graffiti BBDO Roxana Panaitescu, Senior Copywriter, si Gelu Florea, Senior Art Director, vor lua parte la eveniment pentru a povesti efectele pe care le-a avut campania si cat de eficienta a fost folosirea web-ului.

Dan Amariei, Deputy Creative Director la Propaganda ne va vorbi despre Radio Guerrilla si identitatea pe care si-a creat-o cu ajutorul uonr personalitati precum Tamango si Maria sau The Good, The Bad and The Ugly.

Alexandru Dumitrescu, Associate Creative Director la McCann Erickson, va fi prezent pentru a vorbi despre brandul Radio 21 si noua campanie pentru primul reality show pentru radio din Romania - "Nunta pe neve".

"Am ales ca tema pentru o editie AdBreak despre radiouri pentru simplul motiv ca ne-a sarit in ochi o trasatura comuna a campaniilor pe acest segment. Majoritatea au in centru personalitatile unor oameni, care imprumuta postului de radio trasaturile lor. Ne-am pus astfel intrebarea - de ce are nevoie radioul de picioarele unor fete frumoase sau de badness-ul lui Mihaiu? Speram sa ne explicam toate astea luni la AdBreak", a declarat Diana Caracota, IQads.

AdBreak este un eveniment care isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads, cele mai creative reclame internationale, pe cei mai importanti oameni ai industriei romanesti de advertising si sa propuna spre dezbatere cele mai fierbinti teme.

AdBreak este un eveniment IQads, prezentat de Orange, sustinut de HotNews.ro si de Grupul de Presa Realitatea.Catavencu, prin Academia Catavencu, Radio Guerrilla, Cotidianul, Money Express, Business Standard si 24-FUN.

Pentru a confirma prezenta la AdBreak si pentru a face o rezervare, va rugam sa trimiteti un mesaj la [email protected].

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related