Next si Cap au realizat o noua campanie pentru Murfatlar

Vita de vie este un dar pretios, pe care oamenii au stiut din timpuri stravechi sa il pastreze si sa il ingrijeasca, punand in slujba lui suflet si pasiune. Natura a creat locuri speciale unde vita de vie se bucura din belsug de razele soarelui, de ariditatea solului si de ploile razlete.

“Dobrogea este cunoscuta drept cea mai calduroasa zona din Romania si asta face sa avem o recolta foarte buna an de an. Vita de vie este o planta care iubeste soarele, iar aici in podgorie il gaseste din plin. Temperaturile mai ridicate, duc de obicei, la vremea culesului, catre struguri mai copti, aroma imbelsugata si acumulari de zahar mai mari, ceea ce, pe scurt, echivaleaza cu dobandirea unei calitati exceptionale a vinurilor din podgoria Murfatlar. Pozitia de lider o demonstreaza”, a declarat Daniel Negrescu, brand manager Murfatlar.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related