Orice agentie si-ar dori sa aiba lucrarea "The Guide" in portofoliu

Interviu cu Rafa Anton, presedintele juriului OpenAd Ideas la Golden Drum
Rafa Antón a fost anul acesta Presedintele juriului Golden Drum, la categoria OpenAd Ideas. Este Executive Creative Director la Vitruvio Leo Burnett Madrid si Presedinte al Clubului Creativilor din Spania. L-am prins pe culoarele festivalului de la Portoroz, pentru a-i pune cateva intrebari despre lucrarile pe care le-a jurizat si nu numai.

IQads: Cu ce au reusit lucrarile romanesti inscrise la OpenAd Competition sa convinga juriul?
R.A.: Trebuie sa mentionez ca lucrarea "The Guide", care a luat Grand Prix-ul categoriei, a placut tuturor, pentru ca are ceva de spus, asta in conditiile in care, in prezent, sunt foarte multe branduri care nu au un mesaj special de transmis. A fost foarte bine gandita, a avut un art direction foarte bun. Cred ca e o lucrare pe care orice agentie si-ar dori s-o aiba in protofoliu. Cred ca de asta mi-a placut si mie, si de asta a fost si asa aplaudata aceasta lucrare. Cat despre spotul TV din Romania, "The Girl", lucrurile sunt un pic mai complicate... In aceasta categorie cei care inscriu lucrari trebuie sa aiba idei care s-ar putea preta unui brand. Aceasta e genul de idee pe care oricui ai arata-o, ea va functiona, daca alegi bine tone of voice-ul. Ne-a placut cum a fost dramatizata bogatia naturii, toate lucrurile pe care le poate ea oferi, precum si cum a fost creat acest personajil principal al spotului. Ne-a placut foarte mult si sensibilitatea cu care a fost filmata reclama.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Oameni

Sectiune



Branded


Related