MKJWSDTB & Y la AdPrint

In februarie 2008, echipele de creatie din Europa isi disputa trofeele festivalului AdPrint, ajuns la cea de-a patra experienta europeana.

AdPrint, singurul festival din Europa dedicat print-ului, celebreaza meritele echipelor de creatie, aducand in fata juriului rezultatul chimiei dintre membrii echipei.
"Uitati-va la toate agentiile renumite! Se numesc simplu "D", sau "T", "B" sau "Y"? Nu! Cel mai probabil se numesc DTB&Y. Acest lucru demonstreaza ca o singura persoana, fara inspiratia, opiniile sau talentele complementare ale partenerilor, nu reuseste sa produca o reclama de exceptie. Si chiar daca acest lucru ar fi posibil, cel mai probabil ar fi un job plictisitor", sintetizeaza Jean-Remy von Matt - Fondator si Chairman al Jung von Matt, Germany, si Presedintele juriului AdPrint in 2008 - ideea de echipa in publicitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related