Strategia Leo Burnett a fost premiata la APG Awards

La gala APG Creative Strategy Awards, care a avut loc aseara la Londra, Leo Burnett a obtinut unul dintre cele mai importante premii pentru planning-ul romanesc: Silver la categoria International, si un premiu special pentru "Best Use of Research". Lucrarea castigatoare, "Mum gets it again", a fost realizata pentru brandul Wash&Go, fiind prima nominalizare la APG Creative Strategy Awards pentru o agentie din Romania.

Studiul de caz a fost prezentat de Elena Ionita, Senior Strategic Planner - Leo Burnett, la inceputul lunii septembrie in fata unui juriu format din specialisti in strategie din UK si USA, precum Jon Steel, WPP; Malcolm White, Krow - APG Chair; Richard Huntington, United London; Derek Robson, Goodby Silverstein etc.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related