Oameni noi la Starlink Group

Starlink Group si a imbogatit de curand echipele de Media, Brand Communication si Creatie cu 7 noi specialisti:

Stefania Marian este noul Brand Communication Director la Starlink Group. Stefania a absolvit in 2001 Universitatea Babes Bolyai din Cluj Napoca, Facultatea de Business. In 2002, dupa o experienta de un an in cadrul a doua companii din Cluj, Stefania a preluat postul de Brand Manager la De Silva pentru produsele firmei Stork (Toffifee, Merci) pana in 2005, cand a devenit Brand Manager pentru produsele firmei Moet-Hennessy (parte din LVMH - Luis Vitton Moet Hennessy). Stefania a facut cursuri de perfectionare atat in cadrul firmei Storck cat si la Moet-Hennessy (media, selling portofolio, tehnici de management, selling in mass retail, selling luxury products, comunicare, relatii publice, consumer understanding).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


MullenLowe

In Romania, Lowe este de 23 de ani una dintre cele mai mari agentii de publicitate, autoarea unor campanii memorabile, iar la nivel global, Nazis against Nazis este cea mai recenta dintre campaniile care au plasat... vezi detalii »

Sectiune



Related