Titlul de Agentie a Anului revine pentru cel de-al treilea an consecutiv Leo Burnett Romania

Leo Burnett Romania a obtinut sambata seara, in cadrul Festivalului de Publicitate Ad'Or, 11 premii, incluzand marele trofeu. Premiile au revenit celor mai creative lucrari inscrise in urmatoarele categorii:
La categoria bauturi nealcoolice cel mai bun spot TV a fost desemnat "Pescarul" si cel mai bun print lucrarea "Balena", brand Prigat, client Quadrant Amroq Beverages.
Sectiunea mass-media a adus agentiei premiul pentru cel mai bun spot TV "Academia barbatilor", realizat de Leo Burnett pentru brandul Tabu, client Academia Catavencu.
Categoria produse de intretinere casnica a adus agentiei distinctia pentru cel mai bun spot TV "Atlasul", brand Tide, client Procter&Gamble.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related