ARBOmedia renunta la TV

Regia de media a decis sa renunte complet la vanzarea spatiului publicitar pe posturile tematice de televiziune, atat pentru Romania, cat si pentru celelalte tari unde activeaza, dupa iesirea din portofoliul ARBOmedia a postului de televiziune Jetix, potrivit unor informatii oferite de companie.

Directorul de PR ARBOmedia, Ana-Rita Da'Ros, a precizat ca, in cursul acestui an, va inceta, de asemenea, si colaborarea dintre ARBOmedia si postul de filme Hallmark Channel, care va intra, cel mai probabil, in portofoliul regiei Splendid Media. "A fost o propunere care a venit de la head-office-ul din Germania si am analizat-o indelung pentru piata din Romania", a declarat Silviu Ispas, director general ARBOmedia. El a spus ca, in urma analizelor de piata, s-a ajuns la concluzia ca mixul online - print poate aduce rezultate spectaculoase si asteptate pentru modelul de business al unei regii de vanzari.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related