OTHELLO, ANNA KARENINA SI LOLITA SE BAT PENTRU AUR, ARGINT SAU BRONZ IN FINALA NEW YORK FESTIVALS

Dupa cele doua premii Golden Hammer si argintul de la Epica, "Citeste o Carte!" ajunge finalista la New York Festivals
Cea de-a 48-a editie a Festivalului International de Design, Print & Outdoor New York 2005 aduce agentiei Lowe Romania o noua recunoastere a campaniei "Citeste o carte!". ( OTHELLO, ANNA KARENINA SI LOLITA )
"Iata inca o dovada ca, in festivalurile importante, ideile mari depasesc intotdeauna subiectivismele juriilor sau executiile spectaculoase.", Mihai Coliban, Creative Director.

"E inca o confirmare pe care aceasta campanie o merita. Pe langa aurul si argintul de la Golden Hammer si argintul de la Epica. Si pe langa aparitia in CB News, cea mai importanta revista de publicitate din Franta.", Diana Angelescu, Head of Copy, si Octavian Giosanu, Head of Art.
"Sper sa si castigam un premiu, campania este mult prea buna. Si e asa cum spuneam, nu am vrut sa participam la Ad'Or anul acesta.", Daniel Gavrila, Managing Director.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related