Radu Florescu - Despre piata publicitara in 2008

Piata de publicitate va creste mai putin in comparatie cu anul trecut, e de parere Radu Florescu, CEO Saatchi&Saatchi. El e de parere ca agentiile mari vor fi cele care vor prinde in continuare conturile mari, in timp ce pentru agentiile de media, spune el, va fi destul de dificil sa ofere servici de creatie in-house.

Salariile din industrie, pe merit sau nu
Presa vorbeste tot mai mult despre varsta frageda de la care tinerii romani aleg sa se angajeze. Paradoxal, foarte multi someri au varsta cuprinsa intre 20 si 25 de ani. Oamenii cu experienta sunt la mare cautare, de aceea foarte multi se muta de la o firma la alta. Insa acest fenomen nu se intampla numai in Romania. Cred ca pe masura ce salariile vor creste, se va reanaliza situatia oamenilor cu foarte multa experienta - merita ei banii sau nu? Poate ca ne vom orienta mai mult spre celelalte tari din UE. Am inceput sa facem asta anul trecut si cred ca in 2008 procesul se va accelera.
Salariile au crescut semnificativ in 2007 si acest lucru a avut un impact negativ direct. Cred ca in 2008 salariile vor continua sa creasca si dupa cum am spus si mai devreme, acest lucru va pune angajatorul pe ganduri: merita angajatul acesti bani sau nu?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Oameni

Pozitii

Sectiune


Comentarii

gaian-konig Catalin Gaian-Konig redactor
acum 16 ani
Radu gandeste...diferenta dintre agentiile de media si de publicitate este. Conturile mari fac legea...si vorba aia, de unde este...este.
octavian bene
acum 16 ani
Gargara magageriala de prost gust. Relaxata, onesta cu ea insasi, atata vreme cat firma intregistreaza o crestere . Iar angatatul-truditor e privit cu dispretul cuvenit. Merita-nu merita? Iata o dilema ce tradeaza nerozia oricarui manager ce crede sincer si inept doar in charisma lui.
Armand Van Snobb
acum 16 ani
cine se joaca printre cifre isi alieneaza latura umana, evident ca decat sa evaluezi responsabil un specialist dupa 2 ani de colaborare evaluezi iresponsabil situatia si dai o rezolvare de genul "la banii astia cumpar 3 juniori". Ce pierdere reala are organizatia dupa asa management nu mai caluleaza nimeni si asta nu din lene ci din INCOMPETENTA

din seria:

iarna nu-i ca vara;

marketingul nu e management.



Branded


Related