S-a infiintat prima scoala de creatie din Romania

Art Directors Club Romania (ADC*RO) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) lanseaza Scoala ADC*RO.
Institutia este singura scoala de concept creativ din Romania, unde vor preda cele mai mari nume din industria de advertising din Romania.

Scoala ADC*RO a luat fiinta la initiativa UAPR si este primul proiect demarat de Art Directors Club Romania. Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania, in calitate de partener principal, va gazdui cursurile Scolii pe intreaga perioada de desfasurare si va oferi tot sprijinul institutional acestui proiect.

Art Directors Club Romania va fi afiliat la reteaua europeana a acestei organizatii de elita - Art Director's Club of Europe. ADC*RO a fost constituit la inceputul acestui an ca o asociatie a profesionistilor din industria de comunicare din Romania (Directori de Creatie, Art Directori, Copywriteri, Designeri, etc.) si al carei obiectiv este acela de a promova si de a sustine standardele de calitate si integritate in domeniul comunicarii, pe plan intern si international.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Festivaluri

Pozitii

Sectiune


Comentarii

Paul Andrei Ciocan
acum 16 ani
fantastic...ma gandesc oare cum ar fi sa fii inscris?!
Alexandra MArinescu
acum 16 ani
Nu de alta dar e horror! Si pentru o scoala de creatie care reuneste cele mai bune nume din advertising mi se pare si mai jenant... Pare ca a fost facuta la un colt de strada. Ar trebui acordata mai multa atentie acestor "detalii"... care pana la urma reflecta imaginea per ansamblu a scolii...
marc bortun
acum 16 ani
Nu mi-as fi imaginat ca iqads sa publice crop-uri deformate ale unui logo, ilustrand un articol despre lansarea primei scoli de creatie din Romania. Impardonabil.
Sorin Raia
acum 16 ani
E bine ca in loc sa tot cautam ca Becali fotbalisti prin toate colturile lumii...incercam..timid la inceput, dar foarte determinati dupa ce vor iesi primele talente la iveala, sa facem un casting de genul asta.Succes
Stefan Paun
acum 16 ani
zuca, cei de la ADC*RO au reusit sa impuna un gen de identitate care sa semene cu marul de la apple. probabil asa par mai convingatori sau a fost mai usor pentru creative sa argumenteze ceva nou, ceva inedit, ceva care va conta.

partea nu e horror, doar intunecata, insa iti acorda sansa sa te gandesti la ceea ce demonstreaza acel "bec". personal cred ca te invita sa iei (sa faci) parte din el, la fel cum face si apple, apoi iti mai zice si faza ca acolo e "lumina" -din publicitate-, si doar la interior, daca musti, se vede cat e de buna "lumina". partea cu galben este data din mai multe motive... identificarea usoara, pe negru tine cel mai bine, nu lasa lumina sa se degaje si protejeaza exteriorul. acel galben C0 M21 Y88 K0 se identifica foarte bine cu lumina de la rasaritul soarelui, deci putem spune ca aceasta scoala are un "rasarit" vizibil, din care se consuma, asadar are si consumatori.

becul, pentru ca el face subiectul unei mici controverse aici, spun eu, e super okey, daca vrei, arata ca functioneaza, se poate adapta la o sursa, el chiar si "muscat" va functiona, este garantia pe care ti-o ofera el. din numele ADC*RO se poate intelege mesajul clar "Art Directors Club Romania"... in viziunea mea "cei mai buni se intalnesc aici". e clar ca de la o scoala ai doar de invatat, aceasta fiind motivatia sociologica spun eu (grup, colectivitate, munca.

se foloseste foarte subtil puterea liderilor, numele mentionate nu sunt pura intamplare, vedem aici cam tot ce e mai bun in comunicare, evident ca mai sunt si altii, dar nu incap toti intr-o prezentare. consider ca metoda AIDA functioneaza inca, iar cand se va da startul pentru inscriere -la 1 februarie- candidatii nu vor absenta... eu sigur vreau sa trec prin scoala asta. experienta se dovedeste acolo. cei mai buni sa invete, pentru ca mereu invatam!



Branded


Related