Romantica invita telespectatoarele sa devina vedete

Postul de televiziune Romantica va fi in 2008 tot mai aproape de telespectatoarele sale. Conceptul-cheie al brandului devine interactivitatea si, mai mult decat atat, Romantica lanseaza si o mare provocare tuturor femeilor din Romania: sa devina vedete. Din februarie, patru emisiuni noi si un serial de colectie vor completa grila de programe a postului si doua noi vedete intra in echipa Romantica: Paula Chirila si Ema Pendiuc.

Din 4 februarie la Romantica incepe noua grila de programe care va combina emisiunile deja consacrate ale postului cu show-uri noi si interactive. Fiecare emisiune va da telespectatoarelor sansa de a colabora direct cu vedetele postului si de a deveni, la randul lor, vedete. Interactivitatea va fi permanenta la Romantica si prin derularea unui proiect de comunicare consistent: linia speciala Romantica, prin numarul de telefon 9409, la care oricine isi poate povesti necazurile, problemele si poate da sfaturi sau cere solutii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related