Asta-i posta ce-am poftit. Scrisoare deschisa cu forta, adresata postei romane

Draga Posta Romana,

Iti scriu aceste randuri, marcat de vorbele tale, ratacite in filmuletul de-i zice History: "atunci cand scrii, arati ca-ti pasa". Trebuie sa recunosc ca atunci cand am vazut clipul cu pricina, m-a incercat acelasi sentiment pe care l-am avut cand am plecat fara un autograf, de la lansarea oficiala a cartii "Mersul trenurilor de calatori". Nu am stiut daca sa ma bucur sau sa ma intristez. Stai sa-ti spun si de ce.
Filmul campaniei mi-a fost recomandat si descris ca unul, citez, misto. Cand l-am intrebat pe expeditor de ce-l gaseste asa, mi-a zis ca-i romantos si ca are ceva de poveste. Si pe undeva are dreptate, ba, mai mult, dupa realizare pare ca ar merita un premiu la o sectiune de scurt metraje, pentru imagine, pentru costume, pentru aburul locomotivei sau pentru zborul lin al avionului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Craciun Daniel
acum 16 ani
Spotul e bun, in comparatie cu multe alte tembelisme premiate si mult-laudate.
cristian cristian
acum 16 ani
draga danielc24, pentru ca spotul e "bun", trebuie felicitati regizorul si DOP-ul. in rest, conceptul ideea si in final scriptul s-au mai "facut" de milioane de ori. m-am saturat de aceste siropuri fara nici un fel de gand in spate, doar o insiruire de imagini frumos filmate. si in final, danielc24, cred ca esti un account exec care n-a citit niciodata vreo carte gen hoopla :)
alexandru bratianu
acum 16 ani
ca si in alte cazuri (vezi apa nova cu dclovebuc) clientul incearca sa rezolve prin comunicare o problema pe care o are produsul. batrina cum e, posta romana horcaie si gifiie tocmai acolo unde omul se intilneste cu brandul - la ghiseu. iar omul trebuie sa astepte 20-30 min ca sa ridice un pachet, 1/4h ca sa trimita niste bani si cca 10-15 min ca sa plateasca o factura (pt edificare vizitati posta dorobanti). d c? pentru ca, tot schimbind lucruri vreme de 150 d ani, posta romana a uitat sa schimbe tocmai esentialul, si de-aia o sa vezi bietele angajate facute posta de documentele pe care trebuie sa le completeze si pe calculator si pe hirtie, fiindca managementul nu s-a decis inca daca merge cu gutenberg sau cu marconi, respectiv daca scrie cu pixul sau cu monitorul. k sa nu mai vorbim de infernalele imprimante matriciale. deci, pina cind managementul nu va schimba sistemul de lucru cu publicul, campaniile vor fi anulate, oricit de bune ar fi, tocmai de momentul adevarului - timpul si nervii consumatorului de posta facute varza la ghiseu. aici agentia care nu vrea doar sa ia bani de la client, poate sa puna intrebarea aceea candida: de ce vrei tu sa faci advertising cind ai un produs prost care trebuie reformat complet? de ce nu faci o campanie despre cum imbunatatesti tu produsul si chiar te pui pe treaba? la fel si cu apa nova: d c ma indeamna sa imi iubesc orasul o companie care imi trimite pe teava apa maronie? nu multumesc, nu vreau sa vorbesc cu tine, produsule stricat care esti si vrei sa devii brand respectat. in amindoua cazurile, spotul n-are nici o vina, dar nici treaba nu prea are. e intr-o lume paralela
Craciun Daniel
acum 16 ani
Ok, nu ma supar, pentru ca nu lucrez in publicitate. Dar spotul cel putin nu enerveaza, si hai sa-ti aduc aminte cateva tampenii, nu stiu daca ai contribuit la ele sau nu :

1. Campania guvernului pentru scolarizarea copiilor rromi, cu rromul batran care strica acordeonul ca sa faca ghiozdan. O mostra de stupiditate romaneasca, nu rroma, pentru ca nici un rrom n-ar face asta. Gandeste-te cat costa un ghiozdan si cat costa un acordeon!

2. In Alba o casuta...- nu mai e nevoie sa continui

3. "Buchetul de flori pentru sotie", "Vreti sa investiti in arta" - "Gandim la fel! - NU GANDIM LA FEL!!! - sa va intre bine in cap!

4. etc.etc.

adrian lupu
acum 16 ani
Draga Florin,

Sunt posta romana si iti scriu ca sa iti marturisesc ceva: cand eram mica, vroiam sa ma fac stomatolog, dar mama a insistat sa intru in divertisment. A avut dreptate, pentru ca oamenii vor avea mereu nevoie de asta. Iti dai seama ce s-o intampla cu stomatologii, dupa ce termina de scos toate maselele. Bietii oameni.



Branded


Related