Motion Vision Communication te invita sa iei ceaiul cu Olynth si Hexoral

La inceputul acestei luni, a fost demarata o campanile pitoreasca de promovare pentru Olynth si Hexoral. Campania se desfasoara turneu in mai multe orase importante printre care mentionam Bucuresti, Brasov, Constanta, Cluj, Oradea, Timisoara, Iasi si Craiova.

Echipajele de outdoor mobil MV.com-MAXI parcurg dupa urmatorul scenariu, trasee din orasele vizate: o echipa de promoteri este lansata impreuna cu flyer-e dedicate Olynth & Hexoral precum si doze de ceai cald in puncte de maxim interes pentru targetul campaniei. Lansarea echipelor de promoteri in proximitatea zonelor vizate de mesajul campaniei se realizeaza cu ajutorul echipajelor MV.com-MAXI ce ofera bineinteles un suport atat vizual cat si sonor al campaniei "Iarna te-a luat prin surprindere ?". Vizualurile precum si spotul audio sunt extrem de pitoresti, purtand imaginea a doi caini Saint-Bernard, respectiv elemente caracteristice Alpilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related