MV.com lanseaza o noua campanie de publicitate neconventionala

Motion Vision Communication (www.mvcom.ro) desfasoara zilele acestea o campanie aniversara a succeselor realizate in ultimul an in domeniul publicitatii neconventionale.

Campania este cu atat mai speciala cu cat sunt subliniate cu aceasta ocazie rezultate deosebite obtinute in 2007, in cadrul unor actiuni media, pe suporturi neconventionale, promovari ce au reprezentat la vremea respectiva subiecte hot IQads.

Putem enumera dintre acestea, in ordine invers cronologica, "Sprite spune pe bune via MV.com-BLUETOOTH", "Euromedia si MVcom parfumeaza tematic publicitatea tranzit", "Extracaravana Boom sustinuta de suporturile MV.com" etc..

Ultimii 2 ani au insemnat pentru publicitatea din Romania o crestere fantastica a interesului atat al publicului cat si al publicitarilor fata de mediile / suporturile neconventionale.

Asa cum spunea dl. Dan Petre, Managing Partner D&D Reasearch "foarte multa lume manifesta interes fata de publicitatea neconventionala insa, foarte putini au pasit in lumina reflectoarelor pe aceasta zona, ocupand diferitele ei nise de comunicare".

Motion Vision Communication (www.mvcom.ro) este de peste 10 ani furnizor de publicitate neconventionala, oferind solutii high-tech pe cateva nise operate exclusiv, cum ar fi outdoor mobil (auto & velo), publicitate vizual-olfactiva, mobile marketing (via Bluetooth), kit-uri rapide roadshow etc.. Motion Vision Communication este autoare a mai multor metode si dispozitive ce contureaza aceste nise de publicitate neconventionala, securizate in favoarea companiei, in baza multiplelor brevete de inventie.

"Asteptam ca aceasta campanie desfasurata sub egida IQads, sa reaminteasca publicului de specialitate aceste actiuni de succes, as putea spune chiar campanii-eveniment. Realizam astfel cu ajutorul IQads o campanie a campaniilor, exact in momentul in care oamenii importanti din piata cauta solutii interesante, pentru brandurile de care se ocupa in 2008. Va fi cu siguranta de bun augur si multe dintre ele vor fi reeditate upgradat" a declarat Andreea Pali, General Manager Motion Vision Communication.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related