Pe ce au cheltuit brandurile 200 milioane de dolari la Super Bowl

Un jucator de fotbal american care isi recruteaza un coleg dintr-o alimentara din San Diego pentru a castiga mai apoi impreuna la Super Bowl. Un cal pe nume Hank the Clydesdale este antrenat de un caine dalmatian pe muzica "invingatoare" din "Rocky" pentru un loc in echipa castigatoare. Un caine si un baietel, ambii baloane gigantice, se lupta pe viata si pe moarte deasupra New York-ului pentru o sticla de Coca-Cola, tot sub forma de balon de plastic. Cele trei, reclame la NFL, Budwiser si Coca-Cola, a fost cele mai apreciate la editia din acest an a Super Bowl, desfasurata pe 3 februarie. In topul celor mai bine primite reclame din timpul finalei se mai afla cele pentru Bridgestone, Doritos, eTrade, Planters sau Garmin. Intr-un alt clasament, realizat de USA Today, in ultimii noua anii, cele mai apreciate reclame din timpul finalelor Super Bowl au ca protagonista berea Budwiser.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related