Inovatia din print

Interviu cu Daniel Fohr Creative Director / Founder, MC&SAATCHI.GAD, si Patrick Samot, Creative Director, Rouge Agengy, Paris

In Franta, au lucrat impreuna pe mai multe conturi. In Romania, au facut echipa de jurizare la a 9-a editie a Adprintului. In interviul de fata, Daniel Fohr, Creative Director / Founder, MC&SAATCHI.GAD, si Patrick Samot, Creative Director, Rouge Agengy, Paris vorbesc despre calitatea printului si despre eficienta muncii de echipa

IQads: Ce credeti despre nivelul printului in comunicarea mondiala in acest moment? Credeti ca printul ar putea sa moara?
Patrick Samot: Cred ca printul merge bine pe zona produselor de lux, sunt multe reviste care au ad-uri mari in directia asta. Foarte multi bani merg catre internet. Volumul printului cred ca este mult mai putin important decat acum 10 ani, sa zicem. Dar putem premia orice fel de print.
Daniel Fohr: Sunt multe modalitati de a te folosi de print, nu numai in reviste sau ziare. Iar existenta printului in festivaluri este o dovada a faptului ca nu putem ignora printul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune


Comentarii

adrian lupu
acum 16 ani
Criticii conteaza.


Branded


Related