AdBreak: eficienta vs. creativitate in publicitatea online

Marti, 4 martie, ora 19:30, in Music Club (str. Baratiei 31), va avea loc a 31-a editie AdBreak, un eveniment IQads, prezentat de Orange. De aceasta data, evenimentul va incerca sa trateze cel mai vechi "versus" din istoria publicitatii in mediul online, implicand in discutie 3 actori: directori ai regiilor de vanzari, reprezentanti ai agentiilor de web/interactive si bloggeri. Dragos Novac, antreprenor, va modera cele trei sesiuni de discutie ale acestei editii si va sta de vorba cu cei 10 invitati, dupa cum urmeaza.

Despre cum se imparte piata de publicitate online in 2008, vor vorbi directorii a doua dintre cele mai importante regii: Calin Rotarus, General manager, ARBOinteractive, Val Voicu, Director general AdEvolution. Dupa o prezentare a impartirii bugetelor pietei in 2007, vor incerca sa traga concluzii despre eforturile de intelegere a complexitatii publicitatii online pe care trebuie sa le faca spenderii, dar si despre incercarile publisherilor de a oferi un spatiu atractiv de gazduire a noilor forme de publicitate. Discutia are loc in contextul in care AdEvolution si Realitatea.Catavencu au fuzionat in ceea ce priveste vanzarea de publicitate online, iar ARBOmedia a inceput vanzarea de spatii pentru Hi5.

Sub deviza "As crea, dar nu ma lasa clientul", vom incerca sa raspundem la intrebarea "Creativitatea agentiilor de web/interactive - realitate sau pretentie?" in partea a doua, alaturi de cateva dintre cele mai mari agentii de web/interactive. Bogdan Nitu, General Manager Webstyler, Dorin Boerescu, General Manager Hyperactive, Mihai Fanache, General Manager Ninespices, Adrian Alexandrescu, One-to-One Communications Director, OgilvyOne, vor arata concret la AdBreak care sunt proiectele cu care ei se mandresc si care sunt limitele impuse de clienti si de propriile resurse pentru dezvoltarea unor campanii asa cum isi doresc.

In dilema "nu vor ei sa cumpere sau n-avem noi ce vinde?", vom trata subiectul "Publicitate pe bloguri - pending sau ongoing?" cu diversi factori de raspundere in procesul de vanzare. Il avem invitat pe de o parte pe Zoso aka Vali Petcu, cel mai popular blogger din Romania, atat din punct de vedere al traficului, cat si al notorietatii. De partea agentiilor de publicitate, se va afla Alex Borsan, Account Manager Cohn & Jansen | Ashley & Holmes, care a lucrat la implementarea campaniei Audi A4 pe bloguri, pentru a ne vorbi despre tratativele preliminare duse cu Porsche si pentru a problematiza publicitatea pe bloguri in general din perspectiva clientului. Tot in discutia despre publicitatea pe bloguri ii vom avea prezenti pe Doru Panaitescu, consultant independent Marketeer, care ne va vorbi despre bloguri din perspectiva oamenilor de media, si pe Radu Ionescu, Managing Director Kinecto, care ne va spune cat de atractive sunt blogurile din perspectiva unei agentii de marketing relational.

Pentru a face o rezervare si pentru a confirma prezenta la AdBreak, va rugam sa trimiteti un mesaj la [email protected].

AdBreak este un eveniment IQads, prezentat de Orange, sustinut de Radio Guerrilla, Academia Catavencu, Cotidianul, Money Express, Business Standard, 24-FUN, HotNews.ro, MV.com si Studio 88.

IQads este cea mai importanta platforma care aduce impreuna comunitatea pasionatilor de publicitate, fie ei profesionisti respectati ai domeniului, fie simpli admiratori ai fenomenului publicitar. Avand o audienta de 150.000-200.000 de vizitatori unici lunar, IQads ofera continut editorial sub forma stirilor, analizelor sau interviurilor, atat in format text, cat si sub forma video. De asemenea, departamentul de proiecte IQads dezvolta in prezent o serie de evenimente dedicate publicitatii precum ADfel, AdBreak, Adidea (concursuri de creatie), AdPlay, BestAds sau Cupa Agentiilor la Fotbal.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related