Dragos Grigoriu: Suntem un club care vrea sa ia medalii

Tempo Advertising a trecut recent printr-un proces de upgradare a identitatii vizuale, moment ideal pentru Dragos Grigoriu, presedintele agentiei, de a face publica pentru prima data viziunea agentiei: se cauta performanta, reclamele care ies pe usa agentiei trebuie sa aiba un impact pozitiv asupra consumatorilor, iar creativitatea, nu neaparat a departamentului de creatie, va trebui sa stea pe primul loc. Acestea sunt doar cateva din lucrurile care vor insemna schimbare la Tempo. Intre timp, agentia este in cautarea unui director de creatie, care sa nu aiba nimic de a face cu cinismul care exista momentan in industrie, sau cum ar spune Grigoriu, "creativity by cynics".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Sectiune


Comentarii

adrian lupu
acum 16 ani
Eu as sugera si intrebari de genul: Ce credeti, este Tempo agentia secolului, sau mai degraba a viitorului? Cum a fost sa strangeti in mainile dvs. delicate premiile acelea greoaie? Este adevarat ca stiti sa cantati la vioara?
andreia nastase
acum 16 ani
Articolul vorbeste de rebrandingul agentiei. Normal am fost curioasa sa vad cum arata noul logo din poveste. Cred ca ar trebui sa-l schimbati si aici pe site (la sectiunea agentii).


Branded


Related