Marca de paste fainoase Arnos s-a rebranduit

In luna februarie, compania Arnos a relansat pe piata marca de paste fainoase Arnos - gama paste fara oua, in scopul valorificarii pozitiei detinute de companie pe piata pastelor. Aceasta relansare vine in contextul in care, in luna decembrie 2007, producatorul de paste Arnos Oradea a fost preluat de catre liderul pietei de paste fainoase din Polonia - Lubella S.A, firma reprezentata pe piata romaneasca de compania Tymbark Maspex Romania.

Gama de paste fainoase Arnos fara oua include sapte sortimente: Spaghetti, Fusilli, Penne Rigate, Creste, Gnocchi, Capellini si Tagliatelle.

Arnos estimeaza o crestere a volumului de vanzari cu 50%, in decursul anului 2008, datorita intrarii pe reteaua de distributie Tymbark Maspex Romania, precum si a procesului de rebranding al marcii Arnos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related