Kiwi Finance aloca 1 milion de euro campaniei de comunicare a noului brand

Kiwi Finance, lider pe piata de brokeraj bancar din Romania, demareaza campania de comunicare dedicata procesului de rebranding al companiei cunoscuta pana de curand sub numele de Gemini Capital Consult.

Campania de comunicare se va desfasura in perioada 10 martie - 10 octombrie 2008 si are ca obiectiv setarea unei identitati clare de brand si de companie. Din mixul de comunicare dedicat campaniei, agentia Tempo Advertising realizeaza partea de ATL, BTL si media, iar agentia Rogalski Grigoriu se ocupa de partea de PR. Bugetul alocat intregii campanii este de aproximativ un milion de euro.

Campania de lansare a noului brand este construita pe doua axe: in prima etapa, sub sloganul "De acum creditele incep cu K", Kiwi Finance, in calitate de initiator al serviciului de brokeraj bancar pe piata din Romania, isi propune sa prezinte avantajele reale pe care le presupune contractarea unui credit prin intermediul unui consultant. Cea de-a doua etapa vine in sprijinul consolidarii brandului Kiwi, o companie aproape de clientii sai, care cauta sa gaseasca cele mai potrivite solutii de creditare pentru acestia. Campania de comunicare se desfasoara la nivel national, in presa scrisa, radio, internet, outdoor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related