Next Advertising si Cap au realizat doua executii noi pentru Babanu

Dupa o prima executie apreciata de consumator, dupa cum zic vanzarile, Next Advertising si Cap continua campania de promovare pentru Babanu cu doua noi spoturi.

"Credem ca cea mai incitanta descriere a lor este a art-ului (Arnold Estefan) care a marturisit ca, la o prima vizionare i-a stat inima (au, gresit), iar la a treia nu si-a putut ascunde bucuria: da, frate. Ca sa domolim curiozitatea ce poate planeaza asupra executiilor, dezvaluim doar ca personajul Babanu isi recomanda vinul intr-un stil aparte. Nimic special, e o directie care practic a reiesit si din focus grupuri. Nu ca am crede noi in ele, dar e un insight corect: la raft, omul alege ce a auzit ca e bun de la vecinu' Ionel sau ce i-a placut varului Marinica. Mai ales pe categoria asta de consum", declara reprezentantii agentiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related