Uriasul fara cap de la Next & Cap

Intr-o perioada in care devenim tot mai obsedati de forma perfecta, digestie usoara si eliminare sanatoasa, barbatii romani pastreaza inca un vechi si zdravan obicei: acela de a sta impreuna la masa si de a bea... a bea... a bea... E o traditie pe care au avut abilitatea sa si-o insuseasca producatorii de bere; dar care, in mod funciar apartine vinului (a se citi chiar "spritului").

Viniviticultorii s-au codit pina de curind sa recunoasca public evidenta: romanii beau sprit de sting! Vinul popular, vinul de sprit, cel care genereaza marile volume de consum - e un produs cvsi-artizanal, de multe ori din vie hibrida (ignorat de masuratorile de piata); sau e cel mult asa-zisul vin de masa, comercializat la PET, obtinut, da, pe cale industriala... poate "prea" industriala... Dar nici unul nici altul nu este vinul de soi, vinul imbuteliat la sticle finute de 700 ml (trei litre, cum se spune in popor), vinul la care se fac indeobste reclame. Un adevarat tabu in comunicarea comerciala! Poate singura data cind s-a mai facut aluzie la consumul neinfrinat de vin pe aceste meleaguri a fost in fantezista reclama la berea Caraiman, cea despre incendierea viilor dacice (of, tot berarii astia)!

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune


Comentarii

Adrian Monoranu
acum 16 ani
Babanu' e un brand bun dar totusi nu e cazul sa fabulam pe tema asta. Povestea scrisa e frumoasa dar totusi e cam lungita. E adevarat ca cititorii IQADS nu sunt toti experti in marketing si publicitate dar nu e cazul sa-i dezinformam. Florine, mi-ai zis ca nu poti avea mereu certitudini dar cand scrii pe un site cum e IQADS care are sute de cititori pe zi ar fi bine sa ai certitudini pentru ca din informatiile pe care le dai tu multi ar putea trage concluzii gresite. Si-asa se nasc zeci de "marketeri" care au impresia ca sunt mari cunoscatori doar pentru ca citesc articole pe site-uri... Nu te supara ca scriu asta, e doar opinia mea. Mesajul de aici e indreptat mai mult catre cei de la IQADS. Nu prima data cand apar aici articole cam pe langa problema.
Ioana Gligor
acum 16 ani
sa nu exageram, Florine...spotu' nu e nici pe departe ce ar putea face si ce a facut cap pana acum

iar articolul tau este de fapt un excelent brief...cred ca daca il dadeai tu, iesea mai bine decat ce a iesit

florin dumitrescu
acum 16 ani
monoxid: ok, o sa tin seama. o cunostinta comuna (careia ii multm) mi-a dezvaluit ca noua campanie promoveaza sticla de 2 litri. asadar erata: a se citi 2l in loc de 3l.

gligoruta: e chestie de gust. eu vibrez la reclamele care ating filonul traditional, cum a fost si cea cu berea la robinet (bergenbier, comentata in tandem cu ana). sint sigur ca au primit un brief excelent.



Branded


Related