Babel Communications: 100 000 de euro investitie in BTL pentru piata constructiilor

Agentia Babel Communications a definitivat un nou instrument de BTL destinat pietei constructiilor din Romania. Pentru conceperea si implementarea acestui proiect agentia va aloca pe parcursul anului 100 000 de euro. In strategia de desfasurare proiectul cuprinde doua dimensiuni de adresabilitate: una pe zona B2B si alta pe retail.

Activitatile cuprinse in acest proiect se vor desfasura sub umbrela unui concept de eveniment unitar - "Zilele Misiunea Casa in orasul tau". Prima faza a proiectului va avea loc la Cluj in perioada 3-6 aprilie. Pentru componenta B2B a fost realizat un parteneriat cu Universitatea Tehnica din Cluj-Facultatea de Constructii, prin care se vor aduna la aceeasi masa, in cadrul unei intalniri specializate, studenti, companii locale de constructii, antreprenori, ingineri si arhitecti. Pentru sectiunea de retail va fi organizat un show la Iulius Mall, unde vor participa toti cei care sunt interesati sau pasionati de domeniul constructiilor si amenajarilor interioare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related