Autoitalia si iLeo provoaca bloggerii sa joace leapsa cu un Fiat 500

Plecand de la caracterul vioi, jucaus si simpatic al noului Fiat 500, Autoitalia si iLeo au ales sa il promoveze intr-un mod diferit, pentru a putea pune mai bine in evidenta personalitatea masinii in stransa legatura cu personalitatea celui care o conduce. Asa s-a nascut ideea campaniei de lansare a automobilului Fiat 500, o campanie care se deruleaza pe un mediu foarte personal de exprimare: blogul.

Timp de 6 saptamani, pentru prima data in Romania, blogger-ii vor avea ocazia sa joace leapsa, intre ei, pe bloguri. Doar ca de aceasta data subiectul nu este o intrebare sau o provocare, ci este chiar masina: noul Fiat 500.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related