AdPlay, cel mai destept concurs de publicitate, si-a gasit castigatorii

Cu totii stim ca romanii se pricep la publicitate. Insa cei care fac parte din comunitatea IQads au vrut sa vada exact cat de bine, asa ca si-au verificat, timp de o luna, cunostintele despre reclame la AdPlay - un proiect prezentat de MasterCard si sustinut de Radio Guerrilla. Acestia s-au luat la tranta cu cele peste 1.000 de intrebari pregatite pentru cea mai recenta editie a concursului, care s-a incheiat luni, 7 aprilie.

Memoria publicitara a concurentilor a fost pusa la grea incercare de probele concursului, desfasurat online pe www.adplay.ro. Acestia au acumulat puncte, recunoscand clipuri TV autohntone, mai vechi si mai noi, pe baza unor imagini sau a unor scurte fragmente sonore sau potrivind sloganuri cu brandurile care le folosesc si raspunzand la scurte intrebari despre branduri.

Prima editie AdPlay a coincis cu lansarea IQads, in 2003. La cea mai recenta editie, a fost insa doborat unul din cele mai vechi recorduri ale competitiei: participantii au trimis prietenilor peste 63.000 de e-mailuri de invitare in concurs.

Cei 4 castigatori ai premiului saptamanal care au primit, ajutati si de punctele acumulate, cate un telefon LG Viewty sunt: Diana Aldini (Ramnicu Valcea), Ioana Tudose (Bucuresti), Alexandra Florea (Bucuresti) si Radu Topliceanu (Fagaras). La final, priceperea publicitara si norocul i-au adus lui Catalin Stoian din Bucuresti un televizor LCD de la LG, premiul cel mare al concursului.

IQads este cea mai importanta platforma care aduce impreuna comunitatea pasionatilor de publicitate, fie ei profesionisti respectati ai domeniului, fie simpli admiratori ai fenomenului publicitar. Avand o audienta de 150.000-200.000 de vizitatori unici lunar, IQads ofera continut editorial sub forma stirilor, analizelor sau interviurilor, atat in format text, cat si sub forma video. De asemenea, departamentul de proiecte IQads dezvolta in prezent o serie de evenimente dedicate publicitatii precum ADfel, AdBreak, Adidea (concursuri de creatie), AdPlay, BestAds sau Cupa Agentiilor la Fotbal.

IQads face parte din grupul Realitatea.Catavencu, fiind unul dintre putinele produse media din Romania construite exclusiv online.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Marius Todea
acum 15 ani
Cum se face ca totdeauna se castiga in Bucuresti?!Nu am incredere in aceste concursuri....!
andrei alex mihaescu
acum 15 ani
aia "destepti"

si nu mi se pare a fi un concurs destepte nici pe departe pt ca e doar un concurs de retinere a unor inforamatii nimik mai mult....bla bla bla mai incercati si altele...si pt 200.000 de invitatii doar niste premii de genul sory....e jalnic

andrei alex mihaescu
acum 15 ani
trebuie sa mi se publice contu ? hmmmmmmm vreau securitatea si apararea identitatii jalnic
ramona vornicu
acum 15 ani
da deci problema este ca acest concurs e cretin , practic iti bati creierii ca sa ce ?! nici cand faca maximul de puncte nu poti avea certitudinea ca ai caastigat so ....lasati-o balta cu concursurile astea idioate........
IQads Test
acum 15 ani
prieteni, totusi, e un concurs. zice acolo ca daca ai mai multe puncte, ai mai multe sanse - nu inseamna ca prinzi musai un premiu. nu mi se pare asa greu de inteles, ori ca esti din bucale, ori ca nu esti (si 2 din 3 castigatori nu prea sunt)
codin oraseanu
acum 15 ani
@dreamniro

inainte de a scrie orice e bine sa te documentezi. din 5 premii 3 au fost din bucuresti, unul din Ramnicu Valcea si unul din Brasov.

@andreialexm_pub

pe langa romparkinul de la marianX iti recomand si niste cursuri de online de genul ce inseamna sa ai un cont undeva, ce inseamna sa publici un comment pe un site, lucruri de finete de altfel : ))

@ciresica_rozalie

daca esti un vanator/vanatoare de premii nu iti "mai bate capul" la concursuri cu premii atat de mici ca acesta. rolul concursului, din cate am inteles din regulamat - da, eu sunt unii dintre cei care au citit regulamentul inainte de a ma juca - era in primul rand de amuzament. sa stai sa recunosti reclame nu e o mare dovada de inteligenta, ci pur si simplu te relaxezi si te amuzi. oare daca ciresica castiga vreun premiu, la concursul asta idiot, mai plangea dupa visine?

eu propun ca data viitoare sa dati premiu un audi sau vreun bmw poate asa oamenii sunt mai motivati sa citeasca regulamentul concursului.

Marian Cristea
acum 15 ani
PE MINE, SINCER , INITIATIVA M-A BUCURAT...CA SI LA ALTI PARTICIPAANTI, CRED...MEMORIA MI-A FOST PUSA SERIOS LA INCERCARE LA MULTE CALUPURI PUBLICITARE...A FOST INTERESANT...MERITA SI ALTE INITIATIVE DE ACEST FEL
denisa obretin
acum 15 ani
chiar ma mir ca a castigat si cineva din valcea

Bine ca nu au fact 100% concursul castigat de bucuresteni

Ioana Carmen Tudose
acum 15 ani
Bai nene eu am participat la conscurs si am castigat in saptamana nr doi, nici eu nu credeam ca se poate, dar chiar a fost pe bune asa ca nu dati cu noroi degeaba.

Apropo de bucuresteni, voi ceilalti aveti un complex in privinta noastra, ia vedeti ce sta in ograda voastra mai bine.

Ionut Iancu
acum 14 ani
E un concurs 100% adevarat!Castiga cine are noroc..asta e naspa.
Sorin Popliuc
acum 14 ani
cei de la IQ Ads au fost intotdeauna fairplay. cum puteti crede ca mari corporatii ca LG o sa se bage intr-un concurs si sa nu dea premiile? pentru ei a fost o mare ocazie de promovare a celor doua produse. Eu am castigat primul. Am avut un noroc fantastic in ziua aia. am castigat doar cu 50 si ceva de puncte, deci s-a putut. toata lumea a avut sanse. si nu puteti spune ca numai cei din bucuresti castiga. ei uite ca eu sunt din vaslui.:D
Sorin Popliuc
acum 14 ani
eu unul am trimis niste poze celor de la iqads cu premiul si presupun ca asa au facut si ceilalti castigatori. eu zic sa posteze pe site pozele ca sa nu fie nici un fel de indoiala. :D daca vreti, puteti sa comparati poza mea cu cea din headder-ul blogului meu www.sorinpopliuc.wordpress.com

Sorin Popliuc
acum 14 ani
eu ma refeream la concursul de anul asta.. adica 2009 :D my bad! :)


Branded


Related