Bunica se intoarce pe tv

O bunicuta hotarata, curajoasa si dedicata nepotilor ei este eroina noului spot tv al brand-ului Untdelemn de la Bunica, on air din data de 7 aprilie 2008.

Spotul, care poarta semnatura agentiei Headvertising, e o adaptare a povestii unui pusti de 13 ani din Medgidia, Sorin Eduard Manta, castigatorul concursului "Povesti de la Bunica", derulat de Cargill Oils SA (brand Untdelemn de la Bunica) in perioada septembrie 2007 - ianuarie 2008.

"Povestea este simpla: o bunica se da peste cap ca sa le duca nepotilor plecati in Italia mancarea preferata. Numai ca bunica noastra nu e cea cu care v-am obisnuit din campaniile de pana acum. Este o bunica a zilelor noastre, e mai mult o superbunica, ce sare dintr-un avion in altul, decat bunicuta lui Delavrancea", a declarat Angela Dinu, Sales & Marketing Manager Cargill Oils SA.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related