Bogdan Naumovici comenteaza plecarile din Leo

Adrian Preda si Emilian Arsenoaiei au confirmat faptul ca vor pleca din Leo Burnett, dar nu doresc sa comenteze motivele plecarii. Contactat de IQads, Bogdan Naumovici, fostul director de creatie al agentiei, spune ca nu isi va relua postul in Leo Burnett, dar va coordona, in urmatoarea perioada, activitatea de creatie a agentiei.

"O sa fiu consultant pe creatie. Ma voi intalni cu oamenii din departamentul de creatie o data la doua saptamani. Nu voi fi, insa, directorul lor", spune Naumovici.

Bogdan Naumovici vede ca o actiune pozitiva decizia luata in interiorul Leo Burnett si crede ca acest fapt nu ar trebui sa afecteze imaginea companiei in piata.

"Lucram pe principiul 'walk the talk'. Nu suntem multumiti, schimbam, chiar daca asta aduce prejudicii de imagine. Eu cred ca e de preferat sa se intample asta, in loc sa asteptam fara sa facem nimic si sa distrugem agentia cu cea mai buna creatie si strategie din Romania", spune Naumovici.

Intrebat daca nu crede ca, din momentul in care a renuntat, anul trecut, la functia de director de creatie al Leo Burnett, agentia si-a pierdut coerenta creativa, Naumovici a raspuns ca "sunt de acord, dar lucram la treaba asta. Eu as privi altfel problema. Leo Burnett este singura agentie care a fost in stare sa-si asume public niste probleme interne si a incercat sa faca o schimbare structurala".

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

jean gros-bart
acum 15 ani
in acelasi timp, sa se ghiceasca ce agentie romaneasca jubileaza despre neintelegerile leo-orange.
Bogdan Naumovici
acum 15 ani
ce va mai place sa semanati samanta de scandal, voua, "ziaristilor". Daca tot ma suni, de ce nu ma citezi exact? Nu am vorbit nici o clipa despre distrugerea agentiei cu cea mai buna strategie si creatie. Ti-am spus doar ca nu voi fi directorul de creatie al agentiei, ci doar un consultatnt, dupa care ti-am mai spus doar ca nu imi vine in minte vreo agentie care sa fi facut schimbari de asemenea anvergura din grija pentru produsul creativ al agentiei. Atat.

Bogdan Naumovici

Cristian Scurtu
acum 15 ani
iarta-i, Doamne, ca e juniori:)
Stefan Paun
acum 15 ani
Salut Bogdan, astept raspunsul tau referitor la ADC*RO. ti-am trimis un mesaj la Leo.

pe curand,

Stefan Paun

ruxandra gubernat
acum 15 ani
Scopul meu, ca "jurnalist" este, cred, sa caut informatia acolo unde e relevanta. Motivul pentru care v-am sunat a fost pentru ca respect pozitia pe care o aveti nu numai in Leo Burnett, dar si in fata intregii comunitati de publicitari. Iar ceea ce ati regasit in stire - care, imi permit sa spun, este una obiectiva si lispita de partis-pris-uri - este redarea unor informatii cu fidelitatea unei convorbiri telefonice. Referitor la profesionalismul meu ca tanar jurnalist, sunt de acord ca el trebuie castigat si mentinut de calitatea continutului meu editorial, dar si de integritatea mea ca individ. Imi asum deci greselile pe care le fac, dar nu apartenenta la niste interese de grup. Cat despre scandaluri, spun sincer ca nu ma intereseaza. Lasati-ma sa-mi pastrez idealismul...

Cu respect, Ruxandra Gubernat

ruxandra gubernat
acum 15 ani
Atunci cand atacam, macar s-o facem cu eleganta sau decenta. Pentru un 'senior', ai fi putut gasi maniera de exprimare adecvata.
adrian lupu
acum 15 ani
Un ins care elaboreaza un sub-brand al unei companii mari nu poate fi responsabil pentru esecul crearii unui slogan pentru o companie mica.

(Sau poate?)

burebista dacu
acum 15 ani
cred ca nici tempo nu se simte prea bine cu orange
Cristian Scurtu
acum 15 ani
hei, chill:) daca tu ai inteles ca am atacat din ce am postat imi cer oficial scuze.

intentia mea nu e de a supara oamenii. i'm just having some fun

poate dau o bere some time sa-ti treaca:)

Florin Gheorghe
acum 15 ani
Era evident ca trebuiau sa se faca ceva schimbari in echipa creativa de la Leo, fiindca in ultima perioada nu a mai demonstrat nimic.

E greu de inteles, cel putin din punctul meu de vedere, de ce publicitatea romaneasca e in coma. Nu se poate sa existe un singur om genial in Romania.

Razvan Panait
acum 15 ani
scuza-mi ignorantza, da' care e singuru' genial din romania? sint curios...
Florin Gheorghe
acum 15 ani
Vorbeam despre Naumovici, omul la care te gandesti prima oara cand vorbesti despre publicitatea romaneasca. Nu vreau sa-l laud, dar majoritatea il trateaza ca si cum ar fi autoritatea in domeniu. Pe el il vezi la majoritatea emisiunile in care se vorbeste despre publicitate, in majoritatea interviurilor si tot asa. Daca vrei sa iei pulsul industriei, te duci la Naumovici. Mai exista si alti oameni in agentii mai mici sau mai mari, unii poate sunt mai buni ca el, dar din motive cunoscute doar de ei, prefera sa nu se autopromoveze, stea in culise. Sa taca si sa faca.

Oricum, in Romania, in momentul asta, Naumovici reprezinta vocea industriei.

Razvan Panait
acum 15 ani
atunci itzi dau dreptate... intr-adevar, "publicitatea romaneasca e in coma"
Catalin Avramescu
acum 15 ani
pentru ca in loc sa promoveze creativi talentati, mai toate agentiile "destepte nevoie mare" se lupta intre ele ca sa-i angajeze pe cei dati afara de la alte agentii. Pai cand ceri minim un an de experienta, la ce te poti astepta? Experienta in ce? In pus pe butuci alte agentii? Iar reclamele din tara devin din ce in ce mai anoste in timp ce autorii lor chiar incep sa creada ca totul iese bine!
Florin Gheorghe
acum 15 ani
Nu stiu pe ce criterii se angajeaza in agentii, dar, asa ca outsider, pot sa vad ca nu mai valoreaza nimic criteriile alea. Pentru a pune pe picioare industria asta a fost lansata Scoala de Creatie. Insa, din articolele pe care le-am citit despre studentii de acolo, am inteles ca nu vor fii multe revelatii. E un paradox aici, la noi in tara, sunt multi care vor sa lucreze in domeniu si ar fi trebuit sa ai de unde alege, dar lucrurile nu stau deloc asa. Probabil, la noi, creativii isi imagineaza cat de tare ar fi ca banii sa creasca in copaci, copaci din aia care nici macar nu au nevoie sa fie udati. Nu sunt un expert in domeni, reprezint imaginea unei companii inca mici in pisajul business romanesc. La inceputul anului am organizat un pitch cu cate agentii pentru contul nostru. Si am mers prin cateva care pur si simplu m-au dezgustat. Incercau sa ne vanda niste idei absolut stupide si ei erau atat de mandrii de ei. M-am simtit atat de jenat, incat mi-am spus ca nu vreau sa lucrez niciodata intr-o agentie. Sunt multe cazuri de genul asta si chiar daca nu as vrea sa fac asta, la noi in tara, inevitabil, fenomenul incepe sa se generalizeze. Un alt fenomen pe care l-am observat tot la mine in ultimii ani: Inainte imi facea placere sa ma uit in pauzele publicitare la reclame, dar, de aproape 2 ani, am inceput sa nu ma mai uit la televizor.
Radu Bogdan Boeru
acum 15 ani
Viata in agentie a ajuns ca reciclarea personajului central din filmul lui Kubrik. Sad but true. Promovarea ideii de collateral damage, pe baza subiectivismului aprecierii calitatii creative, care acopera decizii manageriale PE CAT SE POATE DE NEINSPIRATE cum ar fi cea de a te lipsi de doua minti stralucite in mica noastra lume a publicitatii parea a fi desprinsa din maculatura corporatista a anilor '20 americani. Se pare ca a devenit prezenta si la noi prin aceasta premiera Leo. Abitir daca se pastra contul. Opinia mea este ca Leo Burett a pierdut la dublu prin aceasta manevra: un cont banos si 17 indivizi de valoare. Nemaipunånd la socoteala refluxul de PR, perceptia pe piata, secondate de refuzul lui Bogdan de a prelua fraiele agentiei. God save your brands!

<a href="http://www.christvertising.com/">Holy Brandity!</a>

burebista dacu
acum 15 ani
sau re-venire?
constantin Andone
acum 15 ani
bogdan naumovici e no1 la ora actuala, parerea mea de outsider
constantin Andone
acum 15 ani
mi-as dorii sa vad sute de emisiuni de bogdan naumovici
Dan Buceschi
acum 15 ani
vreau sa lucru la Leo Burnett :)


Branded


Related