Ogilvy si WWF nu raman indiferente la schimbarile climatice

Ogilvy Group a dezvoltat pentru WWF (World Wide Fund) campania de informare si constientizare "Nu ignora pericolul schimbarilor climatice!".

Campania, avand drept tema centrala schimbarile climatice, are ca obiectiv constientizarea efectelor negative ale actiunilor oamenilor asupra mediul inconjurator si formarea unui comportament responsabil fata de mediu.

"Campania ilustreaza in mod metaforic relatia om - schimbari climatice, sugerand atitudinea superficiala, inconstienta in fata unui pericol real si, intr-un final, indiferenta cu care alegem sa tratam acest subiect cu adevarat important.
Personajul principal este intruchiparea fiecaruia dintre noi, intrucat fiecare individ in parte are pana la un punct puterea si libertatea de a se feri de pericol si de a face ceva. Campania vorbeste despre alegerile personale in relatia cu mediul care pot parea nesemnificative, dar care, intr-un final, se intorc ca un bumerang impotriva noastra si lovesc exact atunci cand ne asteptam mai putin", declara Albert Nica, Executive Creative Director Ogilvy Group.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mindshare

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related