Ana Negoita, Creative Director Godmother: "Suntem la nivelul oricarei agentii mari de pe piata"

Interviu cu Valentin Vacarus (Managing Director, Godmother) si Ana Negoita (Director de Creatie, Godmother)

Speed Promotion a devenit peste week-end Godmother. Agentia s-a repozitionat pe innovative, are un nou Managing Director si un nou Director de Creatie. Valentin Vacarus si Ana Negoita au raspuns pentru IQads la cateva intrebari despre rebrandingul si planurile de viitor ale agentiei.

IQads: De ce era nevoie acum de acest rebranding?
Valentin Vacarus: Speed Promotion a trecut printr-un proces de restructurare la sfarsitul lui 2007, in ceea ce priveste echipa, strategia si obiectivele de business, iar de la inceputul lui 2008 Dorin Boerescu s-a retras din functiile executive din agentie. Echipa Speed Promotion si agentia in sine evoluasera foarte mult in cei 10 ani de activitate si era momentul potrivit pentru o schimbare, o abordare noua, innovative. Piata cere acest nou gen de abordare si am primit foarte multe cereri de proiecte neconventionale. Echipei initiale i s-au alaturat oameni noi, cu experienta relevanta, atat in departamentul de Creatie cat si la Client Service. Godmother, in forma actuala, are toate competentele necesare pentru a raspunde acestei provocari si astfel decizia de a schimba numele, pozitionarea si tipul de abordare, pe innovative, a fost luata in mod natural.

IQads: Ce inseamna pozitionare pe innovative?
Ana Negoita: Inseamna ca obiectivul nostru declarat este "sa aducem un strop de magie in fiecare proiect", sa abordam fiecare campanie, eveniment sau activare dintr-o perspectiva inedita, sa prezentam fiecare brand in ipostaze la care nu te-ai astepta, sa modelam noi canalele si mediile de comunicare dupa mesajul pe care vrem sa il transmitem in numele clientului nostru si nu invers.

IQads: V-a inspirat McCann cu printul lor "Godmother" pentru Maggi in alegerea numelui?
Ana Negoita: Nu - si ne asteptam la intrebarea asta. Dupa cum se intelege si din sloganul "Professional Hocus-Pocus" Godmother a noastra este de fapt zana cea buna, care are toate resursele necesare pentru a aduce un strop de magie in fiecare proiect de care se ocupa. Nu e galbena si nu bazaie aiurea prin oras.

IQads: Ce o sa aiba nou Godmother fata de Speed?
Valentin Vacarus: Este mult mai mult decat o diferenta intre cele doua, acest rebranding este in esenta o transformare completa a agentiei. Daca vrei, totul o sa fie nou, pentru ca nu suntem o agentie clasica full service, de acum suntem o agentie innovative si surprinzatoare din toate punctele de vedere: echipa, abordare a pietei, strategie.

IQads: Ce vrea sa transmita noul slogan?
Ana Negoita: "Professional Hocus-Pocus" inseamna ca suntem o echipa cu experienta relevanta, de oameni specializati, care stapanesc toate mijloacele de promovare si care in toate proiectele pe care le deruleaza folosesc elemente sau abordari "out of the box".

IQads: Devine Godmother prin aceasta schimbare o agentie mare sau ramane una medie?
Ana Negoita: Ca numar de membri ai echipei suntem o agentie medie si cel mai probabil vom ramane asa in perioada imediat urmatoare. In cele ce privesc experienta in advertising si proiecte neconventionale, profesionalismul si felul in care abordam fiecare provocare pe care o primim de la un brand suntem la nivelul oricarei agentii mari de pe piata.

IQads: Care va fi legatura intre Godmother si Hyperactive?
Valentin Vacarus: Niciuna, exceptand cazul in care - la fel ca si oricare alta agentie de pe piata de advertising locala - o sa ne punem de acord pe anumite proiecte si o sa colaboram. Godmother si HyperActive sunt doua agentii separate, independente una de cealalta - echipele sunt diferite, managementul este altul iar abordarea si strategiile de business difera pentru ca activam pe segmente diferite ale pietei. Dupa cum spuneam si in comunicatul oficial, Dorin Boerescu nu mai este implicat de la inceputul acestui an in Speed Promotion, s-a retras din toate functiile executive si se ocupa exclusiv de managementul HyperActive impreuna cu Alex Visa.

IQads: Cum de nu ati adus un Creative Director din interiorul agentiei?
Valentin Vacarus: Ana Negoita este un om cu o experienta extrem de relevanta in advertising si de asemenea cu un bagaj solid de experienta de management si este unul dintre putinii oameni de pe piata care au o pregatire solida in zona de innovative. Ana tocmai a finalizat recent un curs de specializare in acest domeniu, care s-a derulat la Londra, la Goldsmiths.

IQads: O sa aveti si un departament de strategie?
Valentin Vacarus: Strategia nu o sa existe ca departament separat sau ca serviciu de sine statator. Insa toate propunerile pe care le facem clientilor se fundamaneteaza in egala masura pe o abordare creativa inovatoare si pe o strategie solida.

IQads: Ce clienti noi ati castigat in ultima perioada?
Ana Negoita: In noua formula si cu noua abordare am castigat deja clienti noi precum Agip, Stenyon si COS. Ce ne propunem in cele ce privesc portofoliul de clienti este sa participam si sa castigam in continuare pitch-uri importante, sa imbogatim portofoliul cu clienti cu o cultura solida de marketing, clienti mari capabili sa accepte proiecte speciale si, de ce nu, chiar curajoase.

IQads: Ce cifra de afaceri estimati pe 2008? Va ganditi la o afiliere cu o retea multinationala?
Valentin Vacarus: Pentru finalul lui 2008 am estimat o cifra de afaceri de peste 1,5 milioane de euro si castigarea de nume relevante in portofoliul Godmother.
Pe termen atat scurt cat si lung ne propunem sa facem proiecte cat mai relevante pentru segmentul de piata pe care activam, proiecte memorabile prin abordarea inedita dar si prin eficienta.Nu ne gandim momentan la afilierea cu o retea multinationala.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related