Bergenbier si Leo Burnett lupta pentru legalizarea Zilei Barbatului

Bergenbier si Leo Burnett lupta in acest an pentru legalizarea Zilei Barbatului printr-o ampla campanie de comunicare ce include promovare pe TV, in presa, pe mediul online, prin panotaj stradal si prin PR.

Anul trecut "Ziua Barbatului" a adus multa fericire barbatilor - care au sustinut masiv ideea (s-au strans aproape jumatate de milion de voturi), clientului - care a simtit clar ascensiunea vanzarilor ca efect al acestei campanii, dar si agentiei - care a primit distinctia "Campania anului" la Ad'Or 2007. De aceea, anul acesta se cerea din toate directiile o continuare grozava a acestui proiect. Astfel, campania din acest an duce mai departe lupta pentru Ziua Barbatului, propunand legalizarea acesteia si declararea ei ca sarbatoare legala, alaturi de Ziua Femeii (8 martie), printr-un proiect legislativ cu initiativa cetateneasca.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Festivaluri

Sectiune


Comentarii

Ionut Calugaru
acum 15 ani
Excelenta ideea! Ziua barbatului s-a dovedit o mina de aur pe care nimeni nu a exploatat-o pana acum. Rezultatele cred ca nu au intarziata sa apara acum la inceput de sezon.

Din pacate, in purul stil mioritic, s-au trezit unii mai dastepti (Stejar) care sa faca un pic de anti-reclama pentru a mai atenua din efectul obtinut de Bergenbier ori pentru a fura din laurii campaniei Ziua Barbatului.

Oricum faza cu "sa ne sarbatoareasca barbatia" mi-a cam afectat sensibilitatea digestiva si imi cam vine sa schimb canalul cand vad spotul.

De ce oare in Romania nu se poae veni cu idei originale? Asa se face si in afara? se fura campanii, idei, sa da la gioale doar doar concurenta va beneficia de un efect minimizat...

costin o
acum 15 ani
ioane nu prea te duce capu nu? serios acum si fara misto.. ce a facut stejar nu e anti-reclama.. nici pe departe. ci e o campanie fulger geniala, si acceptata de cei care mai au un pic de mandrie si sange in cojones si nu accepta sa le faca un brand "o zi" a lor unde sub pretextul asta fals de zi a barbatilor sa faca reclama la o bautura slaba calitativ sa bea ca porcii si sa ragaie. app nu e o idee originala nici pe departe. firma mama care are stejar sab miller a facut prima data asta asa ca ce ai zis tu e departe de adevar. si in afara se fac campanii de genu, foarte multe.. 2 ex numai: merc vs bmw sau kfc vs mc. timp sa ai sa cauti si sa te uiti.. dar banuiesc ca in pauza de la meci esti ocupat sa mergi la baie sa descarci vezica.. pacat ca o umpli doar pe ea nu si capu. eu nu inteleg de ce doar atunci are voie sa-mi placa o blonda o bruneta si sa fac ce vreau.. doar sunt BARBAT..


Branded


Related